Jak nakupovat

Zboží na našem e-shopu rozdělujeme dle několika parametrů, aby pro vás bylo snazší orientovat se a správně si vybrat.

U každé kategorie naleznete doplňkové parametry, které jsou rozdělené do tří kategorií, následně rozvětvených na podkategorie. Parametry zahrnují: 

  • Stav
  • Obal
  • Poškození

Pomocí těchto parametrů si můžete snadno zboží vyfiltrovat v menu vlevo.

Veškeré produkty fotíme ve stavu v jakém je nabízíme, a to včetně příslušenství, návodů, poškrábání či jiných závad. První fotografie je pouze ilustrační, další jsou již reálné. U některých produktů chybí originál obaly nebo návody, které lze ale běžně najít online ke stažení. V případě potřeby nás kontaktujte.

Doplňkové parametry zboží

Veškeré zboží označujeme třemi doplňkovými parametry, dle kterých je můžete filtrovat. Tyto parametry se týkají stavu zboží, obalu a případného poškození. U zboží v naší nabídce se setkáte s následujícími parametry: 

  • Stav zboží

    • Nové – nebylo použito - záruka 24 měsíců.
    • Pouze rozbalené – rozbaleno, ale nenese známky použití - záruka 12 měsíců.
    • Pouze vyzkoušené – vyzkoušeno námi (např. naplnění vodou pro zjištění funkčnosti) či velmi krátce použito maximálně 14 dní - záruka 12 měsíců.
    • Zánovní – použité, nese známky opotřebení, které jsou vždy nafoceny - záruka 12 měsíců.
  • Obal

    • Originál obal – není zaručeno, že je originální obal v perfektním stavu (např. nemusí být vhodný jako dárek).
    • Bez originál obalu – nemá původní obal.

  • Poškození

    • Bez poškození – bez známky poškození.
    • Poškrábané – rozsah poškrábání je vždy nafocen.
    • Poškozené – rozsah poškození je vždy nafocen nebo popsán.
    • Nekompletní – chybějící součástky jsou popsány, nebrání používání.
    • Nepravidelný tvar – zboží nemá pravidelný tvar (např. pánve), ale nebrání používání, není poškozené.
    • Opravené – zboží, jehož rozsah poškození bránil používání a bylo opraveno nebo servisováno. 

Reklamace a vrácení zboží

  • Prosíme postupujte dle Všeobecných obchodních podmínek, které Vám byly zaslány emailem s potvrzením objednávky nebo je naleznete ZDE.
  • Zboží zašlete umyté, řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě a pokud má originál obal, tak i s ním.
  • Do balíku prosím vložte vyplněný formulář pro rychlejší odbavení Vaší žádosti.
  • Balík odešlete na jméno Kristýna Čadová, uveďte email: info@hodnezamalo.cz a telefonní číslo +420 777 920 070 bez těchto údajů hrozí, že nám balík nebude doručen– oznámení. Nejlépe na tato sběrná místa:
    • Služba Balíkovna nebo Balík na poštu - Rohovládova Bělá 74, 533 43 (adresa pošty).
    • PPL výdejní místo - Voleč 123, 533 41 BSV, spol. s r.o.
    • DPD výdejní místo - Voleč 123, 533 41 BSV, spol. s r.o.
    • Zásilkovna - Šípkova 316, 533 41 Lázně Bohdaneč Elektro - Palina.
  • Balíky na dobírku nepřevezmeme.